Direktlänk till inlägg 3 juli 2018

Din jävla lögnare...

Av Lotta Eklund - 3 juli 2018 21:47

Alltså jag blir så jävla less på Andreas!!!
Han är ju fan inte vid sina sinnes fulla bruk..
Han frågar hur mina planer är nästa vecka.. jag berättar då passar inte det.. han vill åka och ställa båten i Oxelösund på fredagen och ha Vilmer från torsdag till söndag.. han vet att jag inte gillar att han har Vilmer ensam i båten.. och så sa jag nåt om det och att om han inte kunde ta Vilmer när jag föreslog så kunde jag ta honom då jag inte vill att han lämnar honom till nån annan.. och då sa Andreas att de enda Vilmer träffar är såna som han redan träffat och varit med.. bara där börjar den första lögnen.. jag vet ju att hans nya kvinna var med honom hela midsommar..
Sedan sa han att han inte lämnat Vilmer till nån en endaste minut .. varför skriver han på FB och tackar för stöd och hjälp.. han är en jävla lögnare.. jag fattar inte att han ljuger mej rakt upp i ansiktet.. tur att jag har hans mess kvar.. sen frågar han hur han ska göra för att jag ska lita på han.. Är han på riktigt????
Klart som fan att jag inte litar på han.. är det så konstigt..???
Sen säger han att vill jag veta nåt så är det bara att fråga.. han är såååå jävla feg att jag ska behöva göra allt åt han.. han kan inte ens berätta att han träffat nån utan jag ska fråga..
Det kan han glömma...
Han säger att han inte vill vara osams med mej.. varför gör han så här då??!
Jag fattar inte vad som hänt med han.. han är en främling för mej..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta Eklund - 9 augusti 2019 09:44


Jaha.. om en vecka sitter jag och Älsklingen förhoppningsvis i soffan i vårt nya hus och dricker kaffe tillsammans?? Jag får nog ge Andreas lite cred för allt han gjort.. Att han lämnade mej så jag hade möjlighet att träffa min Älskling.. Just n...

Av Lotta Eklund - 13 december 2018 00:30

Mycket har hänt de senaste 4 månaderna..:) Både bra och dåliga saker.. Jag har tagit tillbaka mitt liv och är för första gången på länge faktiskt lycklig... Jag har min kärlek som bara dök upp helt oväntat i mitt liv.. Ödet ville nåt annat......

Av Lotta Eklund - 6 augusti 2018 22:25


Äntligen har vardagen kommit tillbaka.. det är med blandade känslor jag går in i ett nytt kapitel i mitt liv... Jag kommer inte ta skit från nån i den mån jag kan och orkar... Äntligen tillbaka på jobbet med mina kollegor jag saknat... tillbaka e...

Av Lotta Eklund - 2 juli 2018 13:57


Jag ligger här i soffan med Vilmer som sover.. jag ligger nära så jag kan snusa å pussa på honom då han troligtvis ska hem till sin pappa... min före detta sambo... Som gång på gång sårar mej mer än jag någonsin trodde han skulle göra.. När han läm...

Av Lotta Eklund - 26 juni 2018 06:06

Jag är så ledsen och besviken och arg på Andreas!!! Jag var hemma med Vilmer tisdag onsdag torsdag förra veckan då han hade 40 graders feber hela onsdagen sen runt 38,5-39 onsdag torsdag... Andreas skulle ha honom första gången i tre dygn... ångest...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards