Direktlänk till inlägg 12 juni 2018

Många känslor????

Av Lotta Eklund - 12 juni 2018 22:16

Idag har varit en både lycklig och väldigt påfrestande dag.. många känslor..

Det började med att Elias följde med mej till jobbet.. han var orolig så han fick medicin och han mådde illa och hade inte i magen.. men så fort han kom till jobbet släppte det..
Han lekte med barnen och de accepterade honom på en gång..
Han var så omtänksam, rättvis, och kunde säga ifrån och hantera konflikter som uppstod mellan barn.. jag var så stolt och överraskad av honom att jag fick anstränga mej för att inte börja gråta.. har aldrig sett dom sidorna hos honom.. trodde inte ens att dom fanns..

Sen skulle vi på avslutning för Samuel och Elias men jag och Vilmer mellanlanda hos mamma och pappa..
Då skickade Andreas ett sms om hur han ville ha Vilmer framöver..
Genast börjar ??slå hårdare, jag får svårt att andas, börjar skaka i kroppen och blir nervös.. vad ska man svara?? För att han inte ska bli arg..
men jag svarade att det inte fungerar för mej.. att jag vill ha Vilmer på helgen när jag har de stora killarna..
och för att inte han skulle bli arg föreslog jag att han skulle få ha Vilmer torsdag till söndag eller fredag till måndag på ojämna veckor..men även för att jag märker på Vilmer att han inte mår bra när vindelar helgerna.. sist skrek han i 20 minuter när vi skulle försöka handla å se åka och bada.. men jag fick ställa in det och vi åkte hem istället.. då fick han sitta i mitt knä och mysa i 30 minuter innan han lugnat sig.. han är ofta arg när vi för byten där vi träffas.. bytena går bättre när de sker på förskolan (han lämnar, jag hämtar)
Även fast jag inte är förtjust i det då jag är rädd att vår anknytning kan ta skada då han helst inte ska vara från den primära anknytningspersonen (jag) mer än två dygn.. men jag vill inte att Andreas ska hota mej med familjerätten..
Jag är alltid rädd för vad han ska hitta på.. får en klump i magen när jag ser att han skickar sms eller ringer...
Jag vill helst inte träffa eller prata med han alls...
Allt känns så orättvist.. han är lycklig och nöjd med sitt liv...
Jag kämpar varje dag att ens orka gå upp .. har börjat få panikattacker när jag bara gråter nästan varje dag..
Men ändå så vill jag bara ha tillbaka mitt liv..med honom..
Det enda jag tänker på är vad jag gjorde för fel.. varför han inte sa nåt.. varför inte ens jag och de stora barnen var värda ett försök...?

Jag trodde att de här dagarna när jag känner så här skulle bli färre och lättare.. men det är som att de blir fler och värre ju längre tiden går....

VAD SKA JAG GÖRA?!!
JAG GÅR SNART UNDER...????

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta Eklund - 9 augusti 2019 09:44


Jaha.. om en vecka sitter jag och Älsklingen förhoppningsvis i soffan i vårt nya hus och dricker kaffe tillsammans?? Jag får nog ge Andreas lite cred för allt han gjort.. Att han lämnade mej så jag hade möjlighet att träffa min Älskling.. Just n...

Av Lotta Eklund - 13 december 2018 00:30

Mycket har hänt de senaste 4 månaderna..:) Både bra och dåliga saker.. Jag har tagit tillbaka mitt liv och är för första gången på länge faktiskt lycklig... Jag har min kärlek som bara dök upp helt oväntat i mitt liv.. Ödet ville nåt annat......

Av Lotta Eklund - 6 augusti 2018 22:25


Äntligen har vardagen kommit tillbaka.. det är med blandade känslor jag går in i ett nytt kapitel i mitt liv... Jag kommer inte ta skit från nån i den mån jag kan och orkar... Äntligen tillbaka på jobbet med mina kollegor jag saknat... tillbaka e...

Av Lotta Eklund - 3 juli 2018 21:47

Alltså jag blir så jävla less på Andreas!!! Han är ju fan inte vid sina sinnes fulla bruk.. Han frågar hur mina planer är nästa vecka.. jag berättar då passar inte det.. han vill åka och ställa båten i Oxelösund på fredagen och ha Vilmer från torsd...

Av Lotta Eklund - 2 juli 2018 13:57


Jag ligger här i soffan med Vilmer som sover.. jag ligger nära så jag kan snusa å pussa på honom då han troligtvis ska hem till sin pappa... min före detta sambo... Som gång på gång sårar mej mer än jag någonsin trodde han skulle göra.. När han läm...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards