Direktlänk till inlägg 6 augusti 2018

Karma

Av Lotta Eklund - 6 augusti 2018 22:25

Äntligen har vardagen kommit tillbaka.. det är med blandade känslor jag går in i ett nytt kapitel i mitt liv...
Jag kommer inte ta skit från nån i den mån jag kan och orkar...

Äntligen tillbaka på jobbet med mina kollegor jag saknat... tillbaka ett tag ialla fall... få se hur den här hösten blir...?

Sen fick jag kännedom om en sak som på sätt och vis känns skönt att veta...
Karma slår tillbaka på ett sätt eller ett annat... trodde bara inte att det skulle gå så snabbt!! Livet är bitterljuvt just nu...
Jag vet ialla fall att ingen kommer ta ?min? plats i Vilmers liv just nu och det gör det lite lättare att härda ut...

Jag och A hade en diskussion idag när han hämtade Vilmer...
Jag sa hur jag kände att jag tycker att han hänger ut mej som en dålig mamma som inte låter han träffa honom... vilket inte är sant... han väljer ju själv när han har tid för Vilmer... vilket jag anser inte är att tillgodose Vilmers behov... han vill lämna han tidigt.. istället för att spendera maximalt med tid med han.. men fine... jag har gärna Vilmer mer.. jag har inga problem med det... men han fan inte komma och säga eller antyda i sms att jag håller Vilmer borta från han...
Jag berättade även att jag inte uppskattar att han hotar mej så fort jag tar upp nåt...
Han hade inte så mycket att säga om det antagligen för att han vet innerst inne att det är så .. eller så orkade han inte ta en diskussion om det ... allt som har med umgänget med Vilmer försöker jag ta via sms eller messenger för att det ska finnas kvar för alltid så man kan gå tillbaka och se hur vi resonerade...

Nu ska jag gå och lägga mej och för första gången på länge kommer jag nog somna med ett leende på mina läppar... ett skadeglatt leende...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta Eklund - 9 augusti 2019 09:44


Jaha.. om en vecka sitter jag och Älsklingen förhoppningsvis i soffan i vårt nya hus och dricker kaffe tillsammans?? Jag får nog ge Andreas lite cred för allt han gjort.. Att han lämnade mej så jag hade möjlighet att träffa min Älskling.. Just n...

Av Lotta Eklund - 13 december 2018 00:30

Mycket har hänt de senaste 4 månaderna..:) Både bra och dåliga saker.. Jag har tagit tillbaka mitt liv och är för första gången på länge faktiskt lycklig... Jag har min kärlek som bara dök upp helt oväntat i mitt liv.. Ödet ville nåt annat......

Av Lotta Eklund - 3 juli 2018 21:47

Alltså jag blir så jävla less på Andreas!!! Han är ju fan inte vid sina sinnes fulla bruk.. Han frågar hur mina planer är nästa vecka.. jag berättar då passar inte det.. han vill åka och ställa båten i Oxelösund på fredagen och ha Vilmer från torsd...

Av Lotta Eklund - 2 juli 2018 13:57


Jag ligger här i soffan med Vilmer som sover.. jag ligger nära så jag kan snusa å pussa på honom då han troligtvis ska hem till sin pappa... min före detta sambo... Som gång på gång sårar mej mer än jag någonsin trodde han skulle göra.. När han läm...

Av Lotta Eklund - 26 juni 2018 06:06

Jag är så ledsen och besviken och arg på Andreas!!! Jag var hemma med Vilmer tisdag onsdag torsdag förra veckan då han hade 40 graders feber hela onsdagen sen runt 38,5-39 onsdag torsdag... Andreas skulle ha honom första gången i tre dygn... ångest...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards